mandag 12. juli 2010

Sommer




Har sommeren kommet til deg? Klarer du å finne roen? Skoleelever og lærere har ferie, men har vi? Jeg føler det er en slags ferie å gjøre noe annet disse måndene en det jeg gjør når skolen ikke har ferie, og ikke er jeg skoleelev eller lærer. Høres kanskje rart ut, men morgenen er bare helt fantastisk i disse mnd'ene. Stå opp helt alene, spise frokost ilage med en bok og ta en god kaffekopp før en går på jobb. Har en ikke bok, går det ann å høre på radioen. Boken jeg akkurat er ferdig med er  Pannserhjerte av Jon Nesbø. Fantastisk god bok. Skulle bare ønske jeg hadde oppdaget han før. Nå skal jeg ved første anledning dra til biblioteket og låne første boka hans.

Alle tider kan ha sin sjarm, og sommerferien har sin. Når det nærmer seg skolestart, begynner jeg å savne morgenene med barna og kona. :)

Location : Hovstøylvegen 10-22, 6065 Ulstein,



Location : Hovstøylvegen 10-22, 6065 Ulstein,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar